Roller Bakımı

Dermaroller

Roller Bakımı

Roller Bakımı, cilt yüzeyinde iğneli bir roll aletinin gezdirilmesidir. Bu roller üzerinde 540 adet mikro iğne bulunmaktadır. Bu iğnecikler, deri üzerinde incecik deformasyonlar yaratır ve kanallar, yuvalar açar. Bu şekilde deforme alan derinin onarımı için deri altı hücreleri ve kolajenler olduğundan daha hızlı çalışır bu sayede var olduğu sürece geçmeyen sorunlar, üzerlerinde deforme yaratıldığı için cilt dokusunun yenilenmesi ile yok edilmiş olur.

Bununla birlikte, derinin ihtiyacı olan kokteyl bir serumun roller ile açılan kanallardan deri altına inmesi sağlanır. Yapılan bu işlemde tedavi ve başarı daha hızlıdır.

Roller Bakımı Hangi Tedavilerde Kullanılmaktadır?

• Cilt izleri
  • Akne ve sivilce izleri
  • Lekeler
  • Derin olmayan çizgiler gibi sorunları çözer.
Roller Bakımı Güvenli Bir Uygulama Mıdır?

Elbette. Çünkü her hastaya aynı dermaroller kullanılmaz. Her hasta için ayrı bir dermaroller aleti kullanılır ve tüm seanslar bitince o dermaroller temizlenip başka hastada kullanılmaz. Atılır. Bu nedenle risk taşımaz. Buna ek olarak dermaroller aleti ile kontrollü bir hasar yaratılır. İğneler tahmini bir boyut ile deri altına batırılmaz. Her dermaroller üzerinde belli bir boyda iğne vardır. Derinin belli bir tabakasına bilinçli derinlikte batımlar yapılır. Bu nedenle derin izler, yoğun kanamalar yaşanmaz. Bu nedenlede dermaroller güvenilir bir uygulamadır.

Kaç Seans Yapılır?

Bu tedavi, ciltteki problemlerin derecesine uygun olarak en az 5 seans ile başlatılan bir tedavi şeklidir. Bu seans sayıları, 10'a kadar yükselebilir.

Roller Bakımı Uygulaması Acı Hissi Yaratır Mı?

Uygulamada roller üzerinde bulunun bir çok mikro iğnenin tek bir turda bir çok batım yapması ile çok ufak bir batma hissi ve serum ile yanma hissi duyulabilir. Acı eşiği yüksek olan hastalarda bu acı sinek ısırması olarak adlandırılmaktadır.

Uygulama Sonrasında İz Kalır Mı?

Roller bakımı işleminde bir çok iğne deride dolaştırılsa da, iğneler mikro düzeyde ince ve küçük olduğu için kalıcı izler bırakmaz. Geçici bir iz kalır. İzlerin görünümü noktacıklar halindedir. Uygulama ve deri altının çalışması, kan dolaşımının hızlanması ile bir derece kızarıklık olan ciltte noktalanma halinde olan iğne batım yerleri cildin dinlenmesi ile geçer. Kızarıklıklar gün içinde hafifler ve 2. gün tamamen kaybolur. Noktacık halindeki iğne izleride bir kaç gün içinde kaybolur.